Prospekt

PRACOWNIA   REKLAMY  WIZUALNEJ – prospekt.

Zadanie do samodzielnej realizacji w domu.

Osoby zainteresowane.

Zapraszam do zaprojektowania pierwszej strony prospektu dla MCKiE „Dom Harcerza” lub Pracowni Reklamy Wizualnej. To propozycja. Oczywiście można zrobić projekt dla dowolnie wybranej firmy.

Kolejne kroki:

  1. Wybierz firmę i napisz jej nazwę. Pomyśl jak zilustrować jej profil działalności.
  2. Zaprojektuj część wizualną – formę graficzną. Projekt wykonaj na kartce w formacie nie większym niż A5 (15×21 cm.) Wykorzystaj do tego dowolne środki plastyczne. Zostaw w projekcie miejsce na wpisanie nazwy firmy.
  3. Jeżeli projekt się podoba -wpisz nazwę firmy.

 

Uwaga. Pamiętaj aby pierwsza strona była atrakcyjna wizualnie – tzn. ciekawa pod względem plastycznym.

 

Prospekt – to publikacja wydawnicza – środek reklamowy – broszurka zawierająca najważniejsze informacje promocyjno-reklamowe. Pozwala zaprezentować ofertę firmy. Często zastępuje katalog. Jest ciekawszy i bogatszy od ulotki ale tańszy i prostszy od katalogu. Prospekty mają różne formy: zeszytu, składanki, harmonijki.

Trzy przykładowe koncepcje  załącznikach.

Roman Frodyma.

 

 

 

 

 

Rozmiar czcionki
Kontrast