PRACOWNIA REKLAMY WIZUALNEJ – prospekt.
Zadanie do samodzielnej realizacji w domu.
Osoby zainteresowane.
Zapraszam do zaprojektowania pierwszej strony prospektu dla MCKiE „Dom Harcerza” lub Pracowni Reklamy Wizualnej. To propozycja. Oczywiście można zrobić projekt dla dowolnie wybranej firmy.
Kolejne kroki:
- Wybierz firmę i napisz jej nazwę. Pomyśl jak zilustrować jej profil działalności.
- Zaprojektuj część wizualną – formę graficzną. Projekt wykonaj na kartce w formacie nie większym niż A5 (15×21 cm.) Wykorzystaj do tego dowolne środki plastyczne. Zostaw w projekcie miejsce na wpisanie nazwy firmy.
- Jeżeli projekt się podoba -wpisz nazwę firmy.
Uwaga. Pamiętaj aby pierwsza strona była atrakcyjna wizualnie – tzn. ciekawa pod względem plastycznym.
Prospekt – to publikacja wydawnicza – środek reklamowy – broszurka zawierająca najważniejsze informacje promocyjno-reklamowe. Pozwala zaprezentować ofertę firmy. Często zastępuje katalog. Jest ciekawszy i bogatszy od ulotki ale tańszy i prostszy od katalogu. Prospekty mają różne formy: zeszytu, składanki, harmonijki.
Trzy przykładowe koncepcje załącznikach.
Roman Frodyma.