Pracownia Plastyczna
Zajęcia w pracowni plastycznej są bardzo różnorodne. Dzieci poznają na nich wiele ciekawych i inspirujących technik. Wykonujemy prace z bardzo różnych materiałów.
Zajęcia prowadzi:
Dorota Polaczek
d.polaczek@mckie-dh.zg.edu.pl
Na zajęciach wykonujemy różnorodne prace plastyczne, poznajemy podstawy rysunku i malarstwa , uczymy się różnych technik plastycznych oraz tego jak wykonać ciekawe prace przy użyciu różnorodnych materiałów plastycznych. Uczymy się tutaj, jak prace zaprojektować i wykonać, by cieszyć się z efektów swoich starań.
Na zajęcia zapraszamy dzieci w wieku od 7 do 12 lat.
Rozwijamy wyobraźnię, pomysłowość, zręczność, koncentrację, umiejętność pracy w grupie. Prace dzieci biorą udział w różnych konkursach i wystawach.
Zajęcia prowadzi:
Anna Nabel-Myszkiewicz
a.nabelmyszkiewicz@mckie-dh.zg.edu.pl
annanabel@tlen.pl
Zajęcia w pracowni plastycznej są bardzo różnorodne. Dzieci poznają na nich wiele ciekawych i inspirujących technik. Wykonujemy prace z bardzo różnych materiałów. Wycinamy, lepimy, malujemy, rysujemy. Często na zajęciach realizujemy pomysły i sugestie dzieci, które przychodzą z konkretnymi oczekiwaniami. Działają tu dwie grupy. Pierwsza - „Mini Art” – dla młodszych 7-8 letnich dzieci, druga - „Warsztaty plastyczne dla grup zorganizowanych z miejskich przedszkoli”.
Zajęcia prowadzi:
Urszula Suder
u.suder@mckie-dh.zg.edu.pl
Pracownia plastyczna Urszuli Suder skierowana jest do dzieci w wieku od 6 do 10 lat. Podczas zajęć uczestnicy poznają i rozwijają różnorodne techniki plastyczne, odpowiednie do zdolności manualnych i rozwoju psychofizycznego dzieci. Techniki stosowane podczas zajęć obejmują: malowanie, wycinanie, papieroplastykę, rysunek, wyklejanki, elementy rzeźby i inne. Na zajęciach można nauczyć się samodzielnego wykonywania ozdób i artystycznych kompozycji, przedmiotów codziennego użytku, przede wszystkim jednak twórczych form spędzania czasu.
Dzieci rozwijają ekspresję twórczą, zainteresowania techniczne i artystyczne. Konkursy są dodatkową formą prezentacji twórczości dziecięcej, nie stanowią jednak głównego celu pracowni, którym jest nacisk na rozwój osobisty, a nie konkurencję.